Hun Ristet Folelsen Av Seg, Og Alt Som Var Igjen Av Folelser Var Sitringen Mellom Larene.den Lette Beroringen Av Egne Bryster Gjennom Tynt Kjolestoff Sammen Med Den Sensuelle Musikken Gjorde Blikket Hennes Slovet…

Sex & mat, hans som drommer sin versjon

Han gikk og satte seg foran TVen mens hun ryddet av bordet.
Hun avsluttet ikke.Det var en strammere smak enn da hun rengjorde ham etter forste akt, men han ga uttrykk for a like det, sa det gledet henne a fortsette.Dette visste hun ikke helt om hun ville, det var nytt for henne.
Hun ble paff, skulle hun ikke vaske seg, hun som var sa klissete?Folelsen av at alt var begynnelsen pa slutten gav henne folelsen av at hun visnet bort.

De kyssene han sa begjarlig gav henne mens de gikk inn i spisestuen fikk hjernen hennes til a nesten koble ut, som hun hadde lengtet etter dette.Maten holdt varmen i ovnen, sa hun hadde tid til en god dusj, hun trengte den na. Hun ristet folelsen av seg, og alt som var igjen av folelser var sitringen mellom larene.Den lette beroringen av egne bryster gjennom tynt kjolestoff sammen med den sensuelle musikken gjorde blikket hennes slovet…

Min strenge herskerinne, del 7

“Du vet hva jeg liker” sier hun bare og jeg svarer hviskende:
“Ja, Herskerinne”
Jeg skynder meg og henter fersken oljen og masserer hele kroppen hennes forsiktig.
Han senker hodet og sier svakt:
“Ja, Herskerinne”

Jeg fomler litt med a finne den men kryper enda fortere tilbake i stilling. Jeg kaster meg ned pa gulvet foran Herskerinnen og sier ydmykt:
“Herskerinne, slavekreket ber ydmykt om a fa sin straff for at han motte hennes oyne”
Jeg senker hodet lavt ned mot gulvet og et lite oyeblikk ser det ut som om Herskerinnen har tenkt a la meg slippe straff, men sa ser hun toalettslaven og innser fort at det ville vare et darlig eksempel. Den treffer begge rumpeballene med en styrke han ikke har kjent for og han rykker narmere skrittet til sin Herskerinne og skriker hoyt i smerte.
Herskerinnen nikker til meg igjen og jeg pisker ham enda hardere denne gangen. Suger lett i vagina leppen og stikker tungen forsiktig inn i apningen.

Leave a comment