Etter Noen Uker Som Ny-singel Var Jeg Klar For Litt Spenning Igjen.

Pa fremmed grunn

“Jeg trenger kanskje ikke ga med en gang”, hun smilte tilbake, litt usikkert. “Kom hit” sier hun, men stemmen vil knapt nok lystre. Hun folte seg en smule utilpass. Det var ikke mye a foreta seg, og hun kjente ingen andre her i byen. Hun ser opp pa han og smiler svakt, erter han med blikket. “Naaaahhhhh!” Presser kuken sin sa hardt inn i henne at nesten tror hun vil revne. De var ikke spesielt unge, heller ikke sa gamle.

En het sommerdag

 

Jeg provde mitt beste med a skjule opphisselsen min, men den ble ikke akkurat mindre da jeg fant ut at man kunne se nippelen til Elisabeth gjennom den tynne bikinien hennes. Selv om jeg provde a unnga det, klarte jeg ikke a la vare a sniktitte pa Elisabeth innimellom. Det kom ikke noe nei fra min munn, da hun langsomt dro av meg badeshortsen, men hjernen min hadde enna ikke klart a akseptere situasjonen jeg var i. Hvisket hun i oret mitt. Hun hadde ogsa en kropp som kunne fa enhver ung mann til a begynne a sikle. Jeg var nesten i en transeaktig tilstand, hvor det eneste jeg merket, var munnen hennes som kjartegnet pikken min. Jeg merket at pikken var helt klar for andre runde da hun dro av seg BHen, og de to puppene jeg hadde fantasert om sa lenge kom til syne. Hun sukket fornoyd mens jeg lot hendene mine kjartegne kroppen hennes, og det tok lang tid for vi orket a reise oss fra senga.”Tro ikke at jeg ikke merket hvordan du stirret pa meg nede pa stranda.” Nesten for hun var ferdig med setningen merket jeg at na var det ingen vei tilbake.

Drommen

Du tar den store kulen pa dildoen og presser den mot analapningen min. “Hvor mye har du plass til her?”

“Ta av deg morgenkapen og still deg pa alle 4 i sengen” sier du. “Ja” sier jeg spakt. Du legger meg pa rygg og ber meg holde beina mine spredt. Du ligger naken pa sengen, nattbordskuffen min star apen og alt leketoyet mitt ligger strodd pa madrassen. sier jeg.

Jeg visste ikke hvordan jeg skulle starte, men Silje tok tak i meg og begynte a danse tett med et grepa tak i begge rompeballene mine.

Etter noen uker som ny-singel var jeg klar for litt spenning igjen. Forvandlingen var utrolig! Bratt var det tid for a forlate vorspielet og finne de bortgjemte lokalene til Catpeople. Jeg ville aldri ha funnet frem uten Silje som guide.Rimelig het i toppen slang jeg meg ned pa sofaen og dro frem det verkende lemmet. En god runk er etter min mening et must selv om man har dame! Etter noen velplasserte komplimenter til dansingen min helgen for sa jeg allikevel ja, men var helt skjelven da jeg la pa roret og tenkte over hva jeg hadde gatt med pa!Jeg matte innromme at tanken pirret meg ganske bra, men at det neppe ville funke. Jeg dro buksa og boxershortsen helt av og brettet meg skikkelig ut. Naturlig nok skle jeg lengre ned i sofaen og plutselig kjente jeg en oljeglatt finger i rompehullet. “Senere gutten!”

Leave a comment